divendres, 14 de març del 2008

L'última de l'aprenent de mag





Hola a tothom, he tornat al blog després de tant de temps per parlar-vos de l'ultima entrega de Harry Potter, llibre que vaig comprar ahir junt amb l'entrada del Rock in Rio de Madrid.

Molts ja coneixeran el futur de Harry Potter perquè se l'hauràn llegit, jo encara no i tinc curiositat, ja que han sigut moltes hores llegint les 7 entregues durant uns quants anys.

La meva afició a Harry Potter va començar per casualitat quan la meva tia, que compra llibres al Circulo de Lectores, a l'any 2001 em va anar comprant els primers 4 llibres de la saga. Cada cop que més els llegia, més aficionat em feia...

Cada capítol és un misteri i mai saps si guanyaran els dolents o bons, mentre que en altres llibres ja és previsible el que pot pasar al final d'un capítol o del llibre.

Aquest tret misteriós ha guanyat molts adectes, aquest misteri que és manté constant i que, quan penses que passarà una cosa, ocurrirà el que tu no pensaves.

Hem viscut victòries del seguidors de Harry o morts de personatges tan coneguts como Dumbledore o Sirius, la traició de Snape a Dumbledore per formar part de l'exèrcit de lord Voldermort i així molts dels personatges de Slytherin i que en el 7è llibre i definitiu veurem el futur de tots aquests i de la resta dels personatges de Hogwarts.


Per qui, encara, no coneixi les aventures, els aconsello que en el seu temps lliure s'aficionin a Harry Potter, no us arrepentireu.


Quin final ens depararà l'última entrega?


Alea iacta est

1 comentari:

Severus ha dit...

Molt bé, Space Cowboy, has retratat perfectament dos de les millors característiques de la saga, el misteri i la sorpresa, ingredients imprescindibles per mantenir l'atenció del lector durant mil pàgines (996 en la cinquena entrega!). Espere que estigues gaudint d'aquest darrer tant o més que dels anteriors; ja ens contaràs com ha anat.

I, després del setè llibre, què?